joi, 29 martie 2012

Quiche cu wurstel si branza ementhaler





Dacă doriți un aperitiv cu precizie elvetiana, ați nimerit exact unde trebuie. Nu va trebuie multe ingrediente si nici n-o sa va dea mare bătaie de cap, insa rezultatul o sa va surprinda foarte plăcut.


Ingrediente: o foaie de placinta ( foietaj ) , 2 oua, 2 galbenusuri, 80 gr branza ementhaler-răzuita, 150 gr crenvusti, 1/2 ceapa, 400 ml lapte, 20 gr unt, sare, piper.


Preparare: intr-un bol am bătut ouăle, am adăugat laptele, am condimentat cu sare si piper lăsând apoi vasul deoparte.



 Am pus untul într-o tigaie pe foc mic, am adăugat ceapa tăiate felii subtiri, când s-a calit puțin am adăugat si crenvustiul tăiat cubulete si am lăsat pe foc pana s-a rumenit.



 Am întins foaia de placinta cu tot cu hartia de copt într-o tava termorezistenta, am presarat branza răzuita, am turnat ceapa cu crenvustiul si deasupra am pus ouăle bătute cu laptele. Am băgat tava la cuptor ( preincalzit ) la 180 grade timp de 45 minute.



 Am scos tava din cuptor, am mai răzuit niște branza deasupra si am servit-o calduta.




 Foarte buna si foarte consistenta! Trebuie încercata ! Sa aveți pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!