vineri, 23 martie 2012

Inghetata cu nutella si stafide


La noi e foarte cald, aproape 23 de grade..vine vara!!! Asa ca ieri am mai făcut o inghetata, de data asta cu nutella si stafide! Astăzi e gata pentru a fi servita! Delicioasa! :D

Ingrediente: 460 gr lapte, 300 gr nutella, 50 gr zahăr, 10 gr amidon de porumb, 200 gr frisca, 100 gr stafide, 2-3linguri rom.

Preparare: am dizolvat amidonul in lapte, am adăugat zaharul si am pus într-o cratita pe foc mic. Când a început sa fiarba am mai lăsat pe foc 5 minute amestecand continuu.


Am luat cratita de pe foc si am adăugat nutella. Am amestecat bine pana când nutella s-a integrat complet in crema de lapte. Am lăsat crema sa se raceasca complet, am bătut frisca parțial ( sa aibă consistenta unei smantane ), si am adăugat-o cremei reci.


Am turnat crema într-un contenitor închis ermetic si am băgat la congelator. Dupa 40 de minute am scos inghetata, am amestecat-o cu o lingura si am adăugat stafidele (le-am tinut 15 minute in apa calduta cu 3 linguri de rom, apoi le-am stors bine). Am băgat iar la congelator si am amestecat iar tot la 40 minute timp de 2 ore, apoi am lăsat la congelator pana s-a întărit bine (eu am lăsat de seara pana dimineața ).


 Gata, acum putem savura totul in voie! Sa aveți pofta!



5 comentarii:

  1. Facem si noi:-)!!!!!desi nu e asa de cald,merge perfect!!!!Multumim de ideee....:-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere! :-D Ar merge bine cu niste clatite!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca o idee buna!O sa fac k s-asa is bona in weekend:-)))

    RăspundețiȘtergere
  4. noi...abonati toti trei, inghetata cu nutela, o sa zica florin ca pune lacatul pe frigider, daca o facem, pana nu se termina nu ne linistim...

    RăspundețiȘtergere
  5. Așa facem si noi, stai linistita! Nu ne lăsăm pana nu mâncam tot! :D

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!