luni, 12 martie 2012

Salata de avocado



Îmi plac mult salatele de orice fel, dar astăzi am facut cea mai buna salata pe care am mâncat-o pana acum. Avocado nu e preferatul meu, dar in combinatia asta gustul este absolut divin. Trebuie încercata!!!

Ingrediente: 2 fructe de avocado bine coapte, 6 roșii cherry, câteva frunze de salata ( de care doriți-eu am pus mixta), o ceapa roșie mică, sare, ulei de masline, otet balsamic, 1 lingurita mustar.

Preparare: am tăiat rosiile cherry in doua, ceapa feliute subtiri, salata fasii, avocado cubulete.


Am stors niște lămâie peste avocado, l-am pus intr-un bol alături de ceapa, salata si rosii apoi am pregătit sosul pt salata. Intr-o farfurie am pus câteva linguri de ulei de masline, puțin otet balsamic,



 un praf de sare si o lingurita de mustar amestecand bine. Am turnat sosul rezultat in bolul cu salata,


 am amestecat si gata!


Salata trebuie servita imediat pt ca se oxideaza si își pierde prospetimea. Sa aveți pofta!







8 comentarii:

  1. Cu zeama șeea di lămâie pisti dânsa, ar fi cam șiel puțin iexclus sâ si oxidiezi triaba!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, in mod normal n-ar terbui sa se oxideze, dar eu am patit-o si de asta am scris. Chiar daca am pus zeama de lamaie mi s-a oxidat salata, asa ca cel mai bine e sa nu o lasam prea mult astepte. Oricum, la cat era de buna nici n-am reZistat prea mult! :D multumesc pt observatie, te astept si cu o alta ocazie! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-i drept, trebuie îmbrăcate toate bine în zeama de lămâie. :) Să încerci avocado și cu pomello sau cu homar. Divin. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact! Eu am stropit doar avocado cu lamaie de data asta. O Sa incerc si varianta cu homar data viitoare, suna bine! Multumesc! ;D Gata cu graiul moldovenesc?! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, ce-i mult încetează să mai fie hazliu. :) Îți sugerez să scoți captcha de la comentarii. Este un chin să buchisești cuvintelea alea de fiecare dată. :) PS: varianta cu homar sună snob un pic, dar e bună, clar. Neașteptat de bună însă, este cea cu pomello. Un exemplu aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu as vrea sa scot captcha de la comentarii, motivul fiind evident, dar nu stiu cum sa fac asta, mai mult..am incercat sa pun buton de facebook like pe blog si nu reusesc deloc. Daca ai ceva sugestii, ar fi super!Sunt noua in toata povestea asta si nu prea am avut timp sa ma documentez.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am gasit solutia pt captcha, trebuia doar sa umblu putin la setari :-D

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta vroiam să spun, că trebuie să te uiți la setări. Cu butonul de fb chestiunea este simplă: îți trebuie un plugin; problema e că pe blogger nu mai știu cum stau lucrurile. Dar la o primă căutare în google am găsit asta.

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!