duminică, 4 martie 2012

Super Brownies



Azi mi-a venit pofta de ceva dulce..si m-am apucat sa fac o prajitura rapida care nu necesita prea multa bataie de cap. Puteti jongla cu ingredientele cum vreti! Puteti folosi nuci, alune, stafide, migdale, tot ce va place.

Ingrediente: 150 gr unt, 200 gr zahar, 3 linguri lapte, 2-3 linguri cacao, 100 gr stafide, 80 gr migdale maruntite, 5 linguri nuca de cocos, 3 oua, 1 esenta de migdale, 5 linguri faina, 1 lingurita praf de copt.
Preparare: am pus intr-o cratita untul, zaharul, laptele si praful de cacao, am lasat pe foc (mic) pana cand s-a topit bine zaharul si untul amestecand continuu.


Am oprit focul si am adaugat stafidele si migdalele, apoi am turnat compozitia intr-un bol incapator, lasand sa se raceasca bine.


Cand s-a racit, am adaugat nuca de cocos, galbenusurile, esenta de migdale si faina (in 3 transe) pe care am amestecat-o inainte cu praful de copt.


Am batut spuma albusurile si le-am adaugat in bol amestecand incet. Am tapetat o tava cu unt si faina apoi am turnat amestecul rezultat in tava.


Am nivelat cu o spatula sa fie totul uniform si am bagat tava la cuptor (preincalzit) la 180 grade timp de 25 minute.


Am scos tava din cuptor, am lasat sa se raceasca prajitura, am taiat cubulete peste care am turnat ciocolata neagra topita pe baie de aburi si le-am ornat dupa cum mi-a venit in minte. Ce a iesit vedeti si voi! Sa aveti pofta!:-D

2 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!