luni, 5 martie 2012

Mere impanate



Vreti un desert fara prea mare bataie de cap?! Iata o idee care merge de minune chiar daca tineti post si care va alina cu siguranta pofta de ceva dulce.

Ingrediente: 4 mere, 100 gr faina, 30 gr zahar, lapte de soia (eu am avut unul cu gust de vanilie), zahar pudra, ulei de floarea soarelui, un varf de cutit de sare.

Preparare: am pus zaharul intr-o cratita pe foc adaugand putina apa. Am lasat pe foc pana cand zaharul a inceput sa se caramelizeze, apoi l-am turnat intr-un alt vas.


Am pus faina, adaugand si putin lapte de soia (o canita), sarea, amestecand continuu sa nu se formeze cocoloase. Trebuie sa obtineti un amestec un pic mai gros decat cel pt clatite.


Am taiat merele felii subtiri scobind mijlocul cu o lingurita pt a elimina semintele. Am trecut fiecare felie prin amestecul obtinut si le-am prajit intr-o tigaie cu ulei incins.


Le-am intors sa se rumeneasca bine pe ambele parti si le-am scos pe o farfurie cu un servetel de hartie ca sa se absoarba excesul de ulei. Le-am pudrat cu zahar si le-am servit caldute.


Daca va mai raman sunt la fel de bune si reci. Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!