vineri, 2 martie 2012

Ciocolata calda de post


A inceput postul, asa ca pana la Paste anumite delicii sunt interzise pentru cei care postesc. Cu toate acestea pofticiosii vor fi incantati sa afle ca se pot bucura de ceva dulce fara sa aibe mustrari de constiinta. Azi va prezint o ciocolata calda de post, cu lapte de soya. Este atat de gustoasa ca nici nu-ti dai seama de diferenta.

Ingrediente: 500 ml lapte de soya (eu am luat cu gust de vanilie, dar daca nu gasiti e bun si normal, sau lapte de orez ), 30 gr zahar, 20 gr amidon de porumb, 20 gr cacao praf, 120 gr ciocolata neagra, amaruie, 1 plic zahar vanilinat.

Preparare: am turnat laptele de soya intr-o cratita pusa pe aragaz la foc mic, am adaugat amidonul de porumb (trecut printr-o sita), amestecand cu un tel sa nu se formeze cocoloase, apoi am adaugat praful de cacao (tot prin sita).


Am amestecat bine sa se incorporeze totul, am adaugat zaharul, am amestecat din nou iar cand a inceput sa clocoteasca sosul meu am turnat si ciocolata neagra (pe care am topit-o in prealabil pe baie de aburi).


Am lasat pe foc pana s-a ingrosat ciocolata mea, apoi am adaugat un pliculet de zahar vanilinat (gustati si daca va place mai dulce adaugati putin zahar).


Am obtinut o ciocolata groasa si consistenta pe care am savurat-o pe indelete cu totii. Trebuie s-o incercati ca sa va convingeti de minunatul rezultat. Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!