miercuri, 7 martie 2012

Deliciu in 3 culori


Va prezint pranzul meu de astazi! Fiind zi de post, m-am rasfatat singura cu niste paste aromate, foarte usor de facut si extrem de gustoase. A devenit una dintre mancarurile mele preferate..dupa ce am mancat portia pt doua persoane! :-D

Ingrediente: pt 2 persoane- 150 gr paste (fusilli-spirale), 150 gr rosii cherry, 1 graunte de usturoi, ulei de masline, 7-8 masline negre, un buchetel de frunze de rucola.

Preparare: am spalat rosiile cherry si le-am taiat in doua (cele mai mari in 4), am zdrobit usturoiul, am taiat rucola in bucati mai maricele, apoi am pus pastele la fiert intr-o oala cu apa, sare si putin ulei de masline.


Am turnat niste ulei de masline intr-o tigaie, cand s-a incins am pus usturoiul, apoi rosiile cherry. Am amestecat si am lasat pe foc pana cand s-au inmuiat putin rosiile.


Am scurs pastele apoi le-am adaugat in tigaie, le-am amestecat bine si am presarat deasupra rucola maruntita.


In ultimul moment m-am hotarat sa pun si niste masline negre..pentru un plus de savoare! :-D Hmmm...un gust desavarsit..daca postiti e inca o idee pentru o masa copioasa! Sa aveti pofta!

Un comentariu:

  1. Stim deja ce mancam vineri!:D Bruschetele cu rosii le-am servit azi ca si aperitv inaintea "mazarei frecate":D iar vineri va fi zi de paste: Multumim Mihaela pentru sugestie!

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!