miercuri, 21 martie 2012

Inghetata cu lămâie si mascarpone


Va place lămâia? Dacă da, cu siguranță o sa va placa si inghetata asta. Se apropie zilele de vara așa ca va puteți pregăti de acum ceva racoros si foarte aromat. Inghetata făcută acasă, fără coloranti si conservanti va fi pe gustul întregii familii! Haideti la treaba!

Ingrediente: 200 gr zahăr pudra, 300 ml lapte, 250 gr mascarpone, 150 ml suc de lamaie ( cam 3 lamai mari ).

Preparare: am pus pe foc laptele amestecat cu zaharul pudra si am lăsat pana s-a topit zaharul (cam 3 minute), apoi l-am pus la racit. Am mixat puțin mascarponele apoi am adăugat treptat laptele racit.


Am mixat pana s-a omogenizat apoi am adăugat sucul se lamaie. Am turnat amestecul rezultat într-o caserola închisă ermetic, am băgat-o la congelator si am amestecat din 40 in 40 minute timp de 2 ore ca sa nu se formeze gheata. Am lăsat apoi la congelator pana s-a intarit bine si s-a putut servi inghetata.


 Cel mai bine e sa o faceți seara si sa o lăsați pana dimineața. O puteți servi in con de napolitana ( găsiți in comerț )


 sau in cupe pentru inghetata! Dacă nu mai aveți răbdare merge si direct din cutie! :D Sa aveți pofta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!