sâmbătă, 3 martie 2012

Cartofi crocanti in crusta de malai


Cartofii sunt aproape nelipsiti de la masa mea. Se pot face intr-o sumedenie de feluri si pot acompania cu succes o gramada de mancaruri. Azi i-am facut la cuptor in crusta de malai. Am facut cativa doar pt mine si David pt ca baietii nu s-au putut satura de sarmalutele cu ciuperci de ieri :-D Au iesit crocanti si foarte aromati.

Ingrediente: 5-6 cartofi, 4-5 graunte de usturoi, cateva linguri ulei de masline, niste rozmarin, o mana de faina de malai.

Preparare: am taiat grauntele de usturoi feliute subtiri si cartofii cubulete. Am pus apa intr-o oala pe foc iar cand a dat in clocot am adaugat cartofii pe care i-am lasat la fiert cam 10-15 min (nu trebuie sa fiarba prea mult, sa nu se inmoaie) apoi am scurs apa si i-am asezat  pe o farfurie.


Am pus uleiul de masline intr-o cratita la foc mic, cand s-a incins am varsat usturoiul feliat si putin rozmarin. Am lasat sa se intrepatrund gusturile cam 1 minut, apoi am oprit focul.


Am pus cartofii intr-o tava tapetata cu hartie de copt, am turnat deasupra uleiul cu rozmarin,(usturoiul l-am scos deoarece pus la cuptor se arde si devine amar). Am amestecat bine apoi am presarat putina sare grunjoasa si o mana de faina de malai amestecand din nou totul.


Am bagat tava la cuptor (preincalzit) cam 30 min la 180 grade, intorcand din cand in cand cartofii sa se rumeneasca bine pe toate partile.


Am scos tava de la cuptor si am papat tot cu David! MUN!!! MUN!!! :-D Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!