vineri, 23 martie 2012

Penne cu pancetta si Philadelphia




Asta a fost cina de aseară. Simplu, rapid, ieftin si bun! :D Dacă sunteți într-un impas si nu știți ce sa mai gatiti, pastele salvează situația întotdeauna. In combinatia asta gustul este senzational! Incercati si va veți convinge! :D
Ingrediente: 450 gr paste ( eu am pus penne ), 200 gr pancetta afumata ( sau bacon ), o cutie brânză Philadelphia Classic, puțin ulei de masline, sare, piper.

Preparare: mai întâi am pus pastele la fiert într-o oala cu apa, sare si puțin ulei de masline. Am pus într-o tigaie puțin ulei de masline si când s-a încins uleiul am pus pancetta, lăsând-o pe foc pana s-a rumenit bine. Am turnat deasupra branza


si jumătate de pahar de apa fierbinte ( din oala in care am fiert pastele ). Am amestecat bine pana am obținut un sos fluid, apoi am adăugat pastele ( scurse de apa). Am servit pastele caldute, presarate cu putin piper, alaturi de un paharel de vin roșu.


In câteva minute cina e gata! Sa aveți pofta!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!