sâmbătă, 20 aprilie 2013

Înghețata cu fructe de pădure - de post




Mai vreti inghetata de post? Eu da, cu siguranta! :-D De data asta am facut-o cu fructe de padure si a iesit o inghetata grozav de buna ! Sunt aceiasi pasi ca la inghetata cu piersici doar ca inlocuim piersicile cu fructe de padure si adaugam o lingura, doua de zahar in plus, pt ca nu sunt atat de dulci ca piersicile din compot.

Ingrediente: 250 gr fructe de padure (congelate), 200 ml frisca vegetala, 120 ml lapte de soia (cu gust de vanilie) rece, de la frigider, 100 gr zahar, 1 lingura zeama de lamaie.

Preparare: mai intai de toate puneti la congelator paletele de la mixer si la frigider vasul in care bateti frisca. Am lasat cateva minute fructele de padure sa se decongeleze ( cateva bucati lasati deoparte ), apoi le-am facut piure. Am adaugat zaharul si zeama de lamaie si am mixat bine pana s-a topit zaharul.


Am turnat laptele de soia rece peste piureul de fructe de padure, am batut frisca vegetala (s-a batut foarte repede deoarece si vasul si paletele erau reci) si am amestecat-o cu sosul de fructe.

Am turnat amestecul intr-o caserola de plastic cu capac, am inchis-o ermetic si am bagat-o la congelator. Dupa 45 minute, am scos-o si am amestecat bine toata inghetata ca sa nu se formeze cristale de gheata. Am repetat procedura de 3 ori, tot la 45 minute pana s-a intarit bine inghetata.

Puteti sa cumparati cosulete de napolitana sau conuri si sa serviti inghetata in ele, copiii o sa fie foarte incantati! Si nu numai.. :-D


Sau puteti orna cu fructele lasate deoparte o farfurie super delicioasa pe care sa o savurati acasa ori de cate ori aveti pofta!


Este nemaipomenit de gustoasa orice varianta ati alege! Si e home made! :-D Sa aveti pofta! :-D


4 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!