joi, 18 aprilie 2013

ICE CAFFE de post

Ce e mai bun ca o cafea dupa o masa buna, sau o inghetata intr-o zi cu soare? Va spun eu, amandoua in acelasi timp daca se poate! :-D Si se poate!!! Ice caffe este solutia ideala, puteti sa va relaxati in gradina, cu o cupa plina de surprize! 

Ingrediente: doua linguri de inghetata de piersici de post (vedeti reteta la retete de post), o ceasca de cafea rece indulcita (daca aveti shaker puteti sa o mixati bine cu cateva cuburi de gheata si 1 lingurita zahar brun, daca nu e buna si rece de la frigider), putina frisca vegetala (la tub sau proaspat batuta), un cubulet de ciocolata neagra razuita (pt ornat).

Preparare: am pregatit un pahar inalt si o lingurita cu coada lunga, cafeaua rece si ciocolata razuita. Am scos inghetata de la congelator

si am pus doua linguri mari de inghetata in pahar (il umpleti dar nu de tot), am turnat cafeaua rece deasupra si am ornat cu frisca si ciocolata razuita.

Puteti asorta cu niste amaretti, pentru un gust senzational!
                                    Yum Yum! Sa aveti pofta!:-D





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!