joi, 18 aprilie 2013

Inghetata de piersici - de post




Zilele astea a fost foarte cald, cum mergeam pe strada ostenita am vazut ca toata lumea manca inghetata...mi s-a facut o poftaaa...asa ca am ajuns acasa, am cautat repede prin dulap, am gasit un compot de piersici si am zis asta e !!! Hai sa fac o inghetata de post ca sa o pot savura ori de cate ori am pofta!

Ingrediente: un compot mare de piersici, 200 ml frisca vegetala (rece, de la frigider), 1 lingura suc de lamaie, 80 gr zahar, 120 ml lapte de soia cu vanilie rece, de la frigider (daca nu aveti puneti nectar sau suc de piersici).


Preparare: mai intai de toate puneti la congelator paletele de la mixer si la frigider vasul in care bateti frisca. Am scurs piersicile de zeama ( doua bucati lasati deoparte ), apoi le-am facut piure. Am adaugat zaharul si zeama de lamaie si am mixat bine pana s-a topit zaharul.


Am turnat laptele de soia rece peste piureul de piersici, am batut frisca vegetala (s-a batut foarte repede deoarece si vasul si paletele erau reci) si am amestecat-o cu sosul de piersici.


Am turnat amestecul intr-o caserola de plastic cu capac, am inchis-o ermetic si am bagat-o la congelator. Dupa 45 minute, am scos-o si am amestecat bine toata inghetata ca sa nu se formeze cristale de gheata. Am repetat procedura de 3 ori, tot la 45 minute pana s-a intarit bine inghetata. Am luat cu o lingura pt inghetata cateva globuri si le-am pus intr-un bol.

  Am ornat cu cateva bucati de ciocolata neagra taiate grosolan.


Cat e de buna, nici nu va mai spun, imaginile spun totul! Racoritoare si suuuuuper fina!!! :D



Cu piersicile puse deoparte am facut un piure, le-am pus pe foc cu o lingurita de margarina si am obtinut un sos numai bun de acompaniat bunatate de inghetata! Sa aveti pofta! .-D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!