sâmbătă, 6 aprilie 2013

Aperitiv de Primavara




Mai e putin si vine Pastele. Pentru a intampina cum se cuvine aceasta sarbatoare si a aduce putina culoare pe masa de Paste va propun un aperitiv colorat ce va capta cu siguranta atentia tuturor.

Ingrediente: o paine dreptungiulara,moale si care se taie foarte usor; 3 oua, 2 cutii branza Philadelphia, 10-12 felii branza pt sandwich, 100 gr masline verzi si negre, 2-3 castraveti murati (mai subtiri) , 1/2 ardei rosu, 1 morcov, 140 gr porumb dulce la cutie, 100 gr smantana groasa,putin unt, o legatura de patrunjel si ceapa verde.

Preparare: am taiat partea de deasupra a painii si am pus-o deoparte apoi am scobit tot miezul. Cu painea care ati scobit-o puteti face chiftele :-D.
Painea fiind pregatita am trecut la prepararea umpluturii. Am fiert ouale (8 min de cand incepe sa fiarba apa)si le-am decojit, am taiat maslinele rondele, castravetii murati, ardeiul si morcovul fiert cubulete, porumbul l-am limpezit in apa rece si le-am pus pe toate pe o farfurie.


Am batut bine smantana apoi am amestecat-o cu  1 cutie de Philadelphia, am adaugat toate legumele taiate (inafara de masline ), am amestecat si am condimentat cu piper

si sare. Am trecut la asamblarea painii. Am tapetat de jur imprejur cu felii de branza ( le taiati ca sa se potriveasca ), apoi am umplut jumatate painea cu amestecul de branza si legume. Am asezat ouale fierte la mijloc


si deasupra am asezat maslinele si un ultim strat de branza si legume ca sa se umple tot (apasati putin cu lingura cand puneti umplutura ca sa nu ramana spatii libere si ca sa patrunda printre masline, ca atunci cand o sa taiati painea felii sa nu ramana goluri si sa se sparga umplutura). Am pus capacul inapoi pe paine  (apasati usor sau tartinati cu putin unt marginile ca sa se lipeasca ) si am tartinat toata painea pe dinafara cu branza din a doua cutie de Philadelphia apoi am presarat toata suprafata cu verdeata taiata marunt (patrunjel si ceapa verde). Am pus la frigider painea si am lasat-o cateva ore sa se intareasca umplutura. 

Am taiat-o cu mare grija ca sa nu se rupa umplutura. De aceea va trebuie neaparat o paine care sa o taiati usor, sa ramana feliile intregi ca la rulada. Nu o sa fie atat de tare ca la rulada pt ca amestecul este mai moale dar aspectul e senzational. Aperitiv de primavara!  :-D Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!