vineri, 26 aprilie 2013

Tarta cu frisca si gelatina de capsuni - de post


Pentru ca imi ramasesera niste capsuni de cand am facut sorbetul m-am gandit sa fac o tarta cu frisca si gelatina de capsuni, tot de post. Iata rezultatul! :-D

Ingrediente: 1 foaie de placinta (fara oua si lapte, doar cu grasimi vegetale), 500 gr capsuni, 80 gr zahar, 10 gr gelatina foi, 200 gr frisca vegetala, cateva bucati de ciocolata neagra pt ornat.

Preparare: am intins foaia de placinta intr-o tava rotunda (22 cm) nu foarte inalta, am gaurit cu furculita toata suprafata si am bagat tava la cuptor (preincalzit) la 180 grade timp de 20 min. Cand aluatul s-a copt am scos tava din cuptor si am pus-o la racit.


Am lasat gelatina la inmuiat in apa rece timp de 10 minute, am spalat si taiat capsunile in doua apoi i-am pasat cu blenderul impreuna cu zaharul.

Dupa 10 minute am scos foile de gelatina si le-am topit intr-o oala cu o lingura de apa, la foc mic. Gelatina topita am amestecat-o cu capsunile pasate apoi am turnat totul peste foaia coapta. Am bagat tava la frigider si am lasat-o la racit 4 ore, pana s-a solidificat. Am batut frisca vegetala si cu o seringa pt prajituri am ornat toata suprafata, presarand deasupra si bucati de ciocolata neagra.
Uite asa am obtinut un alt desert de post, absout senzational si foarte foarte gustos.


Si dupa cum va spuneam...noi cu drag postim! :-D Sa aveti pofta!

Un comentariu:

  1. O reteta super! Sa stii ca am s-o incerc si eu si o sa-i dau Alinei sa guste sa vad daca reusesc ! Esti tare Miha !

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!