miercuri, 24 aprilie 2013

Morcovi baby la cuptor cu miere si migdale




Morcovul este recunoscut pt proprietatile sale benefice pt sanatatea noastra, in bucatarie fiind foarte des folosit la gatitul diverselor mancaruri. Astazi va spun cum sa preparati morcovii baby pentru a obtine o garnitura plina de savoare pentru carne, fripturi sau peste la cuptor sau la gratar. In zilele de post puteti sa-i mancati ca fel principal, fiind foarte gustosi si plini de vitamine.

Ingrediente : pt. 4 persoane - 900 gr morcovi baby (2 pungi congelati), 4-5 linguri ulei de masline (sau de floarea soarelui), 2 linguri de otet, 3 linguri miere de albine, sare, piper, 30 gr migdale taiate (optional).

Preparare: am lasat la decongelat morcovii , i-am pus intr-o tava si i-am condimentat cu ulei, sare si piper amestecand bine.
Am bagat tava la cuptor (preincalzit) la 190 grade timp de 20 minute. Intre timp am pregatit intr-o farfurie un dressing amestecand mierea cu otetul pana la omogenizare. Am scos tava din cuptor, am turnat dressingul peste morcovi, am amestecat si am pus tava din nou la cuptor pt. alte 30 minute.

Cand au fost gata, i-am scos din cuptor si le-am presarat cu migdale taiate si putin piper. E de preferat sa-i serviti calduti, alaturi de preparate din carne sau peste. Au un gust dulce acrisor si sunt foarte crocanti. Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!