miercuri, 24 aprilie 2013

Tarta cu fasole - de post


Daca la fasolea batuta adaugati o foaie de placinta si niste verdeata obtineti o tarta gustoasa si aratoasa numai buna de pus pe masa in zilele de post.

Ingrediente: 600 gr de fasole fiarta, 1 foaie de placinta ( cu grasimi vegetale, fara ou), 1 ceapa mare, 3 graunte de usturoi, putin ulei pt prajit, cateva frunze de patrunjel, putin pesmet, sare, piper, un varf de cutit de boia dulce de ardei.

Preparare: Am calit intr-o tigaie cu putin ulei ceapa tocata marunt si usturoiul pisat, cand s-au inmuiat am adaugat boiaua, am mai lasat un minut pe foc si am luat tigaia deoparte. Am scurs fasolea de apa si am amestecat-o cu ceapa calita, patrunjelul, sare si piper apoi

am pasat totul cu blenderul pana am obtinut o compozitie cremoasa. Am tapetat o tava cu hartie de copt, am asezat deasupra foaia de placinta, am presarat-o cu putin pesmet si am turnat continutul de fasole in tava intr-un strat uniform. Am presarat pesmet pe toata suprafata tartei si am sigilat marginile cu aluatul in exces de jur imprejur.

 

Am bagat tava la cuptor (preincalzit) la 180-200 grade timp de 30-40 minute, pana cand foaia de placinta si pesmetul se rumenesc.
Am scos-o din cuptor si am lasat-o sa se raceasca putin in tava in care am copt-o apoi am scos-o din tava, am taiat-o felii si am garnisit-o cu felii de castraveti murati...absolut grozava! Castravetii murati in aceasta combinatie completeaza de minune fasolea in crusta de placinta!


Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!