sâmbătă, 20 aprilie 2013

Oua Kinder cu surpize de Pasti :-D




Dupa Tiramisu in ou de ciocolata, iata inca o idee super simpatica pentru un desert de Paste, de data asta un Cheesecake in ou Kinder, super aratos si care arata la fel ca un ou fiert, cu albus si galbenus. Cu desertul asta sigur o sa uimiti pe toata lumea ! Mie mi-a placut tare tare mult ! :-D

Ingrediente : 6 oua Kinder
 pt. albus : 150 gr branza Philadelphia (sau mascarpone), 30 gr zahar, 125 ml frisca lichida, 1lingurita zeama de lamaie, 1 lingurita esenta de vanilie.
pt. galbenus : 2 jumatati de piersica din compot, 20 gr unt.

Preparare: Cu un cutit tinut cateva minute in apa fierbinte (il stergeti de apa) am taiat partea superioara a oului apoi am pus ouale la frigider in folie de aluminiu, sa stea la rece pana am facut crema.


Crema pt albus : am amestecat branza cu zaharul si zeama de lamaie, am batut frisca spuma si am amestecat cele doua compozitii amestecand incet.


Am scos ouale de ciocolata de la frigider si le-am umplut cu crema de branza (puneti crema cu o lingurita, apasand incet si avand grija sa nu ramana goluri) . Am nivelat bine suprafata si am infasurat fiecare ou in folie de plastic apoi le-am bagat la congelator timp de o ora sa se intareasca crema. 

Intre timp am facut crema pt galbenus : am pasat piersicile si le-am pus intr-o oala la foc mic impreuna cu untul. Am lasat pe foc continuand sa amestec pana s-a topit untul. Am luat oala de pe foc, am turnat continutul intr-un bol si am bagat crema la frigider sa se inchege putin (nu trebuie sa fie foarte groasa, sa aiba textura unui galbenus moale).

Dupa o ora am scos ouale de la congelator (lasati folia pe ou ca sa nu se lipeasca de degete ciocolata de la schimbul de temperatura) si cu un cutit am scobit o gaura in mijloc, apoi am umplut-o cu crema de piersici avand grija sa nu se amestece cele doua creme. A pus ouale umplute la frigider inca o ora doua, pana s-au consolidat cele doua creme , am desfasurat folia de plasti apoi le-am servit in suporturi pt oua fierte (gasiti in magazine, daca nu, puteti face o baza din staniol pt fiecare ou ca sa nu se rastoarne ).

E important sa le tineti la frigider pana in momentul servirii.


Cele doua creme se completeaza de minune si arata intr-un mare fel, nu-i asa? :-D Eu una sunt fan convins!


Cine ar zice ca e un desert?! :-D

Sa aveti pofta ! :-D Masa de Paste va fi cu siguranta de neuitat!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!