joi, 4 aprilie 2013

Kinder cereale


Dupa cum spuneam zilele trecute, m-am gandit sa fac acasa bunatati faimoase din comert. Dupa Kinder felie de lapte m-am gandit sa raman in familie si sa continui cu Kinder Cereale..o ciocolatica crocanta si gustoasa foarte usor de reprodus acasa si cu un gust identic. La aspect nu poate fi chiar la fel pt ca imi lipsea matrita :D dar cu putina inventivitate am facut-o sa semene cat mai mult cu originalul.

Ingrediente pt 20 batoane :350 gr ciocolata cu lapte, 150 gr ciocolata alba, 25 gr orez expandat.

Preparare: am topit separat, in 2 vase diferite, cate 150 gr ciocolata cu lapte in fiecare, apoi ciocolata alba in un al treilea vas, toate pe baie de aburi. Am turnat ciocolata alba topita peste orezul expandat si am amestecat pana s-a incorporat toata ciocolata.

Pe o foaie de copt am turnat ciocolata cu lapte topita din primul vas niveland-o intr-un strat subtire incercand sa obtin un dreptunghi uniform (puteti face un desen pe hartia de coptinainte de a turna ciocolata ca sa aveti masura exacta). Deasupra am turnat imediat amestecul de orez cu ciocolata alba intinzandu-l intr-un strat uniform si apasandu-l cu o lingura sa patrunda putin ciocolata cu lapte dar sa nu se amestece. Peste stratul de orez cu ciocolata alba am turnat si ciocolata cu lapte din al doilea vas niveland-o cu grija sa acopere bine totul. Nu va faceti griji daca marginile nu raman perfect acoperite, oricum le veti taia mai tarziu.
Am bagat la frigider foaia cu ciocolata si am asteptat sa se intareasca bine apoi am taiat cu grija batoane de dimensiuni aproximativ egale. Va puteti opri aici daca nu doriti sa fie atat de aratoase, oricum copiii le vor adora la fel de mult. Dar..cum eu am vrut sa vad daca reusesc sa le fac sa semene si mai mult am topit ciocolata cu lapte ramasa (5o gr) pe baie de aburi si am imbracat fiecare baton in ciocolata ca sa acopar si marginile. Cu o scobitoare am impartit batonul in doua cu o linie verticala apoi fiecare jumatate in cubulete aproximativ egale ca sa le dau forma de patratele. 

Le-am luat pe fiecare de pe foaia de copt mazgalita cu ciocolata  ( am bagat lama cutitului dedesubt) si le-am pus pe o foaie curata apoi le-am lasat sa se racoreasca la frigider. Din pacate uitasem ca pe fiecare patratel era desenat cate un spic de grau :( ...cand mi-am dat seama ciocolata era deja intarita. Am incercat apoi cu un varf de ac ascutit sa reproduc desenul dar nu mi-a iesit asa cum as fi vrut! Voi sa faceti desenul imediat dupa ce ati imartit in patratele ca sa fie mai natural dupa ce se intareste ciocolata. Data viitoare promit sa ma perfectionez. :-D



Lasand toate detaliile la o parte va pot spune ca sunt delicioase, nici nu o sa va mai ganditi la cele din comert avand atatea batoane in frigider gata sa va indulceasca ori de cate ori simtiti nevoia. Sa aveti pofta!  






2 comentarii:

  1. Compania noastra are nevoie de onlineri!!! Puteți lucra online câteva ore folosind smartphone-ul? Plata se face în 48 de ore doar spune CUM e-mail kelvinthomas406@gmail.com sau WhatsApp +27825893609

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat totul, dar fără rezultat, până când am întâlnit o prietenă foarte bună de-a mea care mi-a spus despre Dr Peace și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul pentru Dr pace acum dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, ea a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate multumita Dr. Peace, contactati-o pentru o rezolvare rapida a problemei dumneavoastra
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți recuperezi iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și nu numai,
    E-mail spiritualhouse06@gmail.com sau WhatsApp +2349032065107

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!