joi, 2 februarie 2012

Paste cu pulpe de pui si ceapa


Astazi va propun ceva simplu, rapid si foarte economic! Sotul meu a gatit reteta asta dupa ce a gustat-o la niste prieteni si in scurt timp a devenit o mancare foarte apreciata in familia noastra. O sa va convingeti si voi ca este demna de luat in seama, iar gustul este exceptional!

Ingrediente pt 3 portii: 3 cepe maricele, 6 pulpe de pui, sare, boia de ardei, ulei de floarea-soarelui

Preparare: Pentru inceput am indepartat cu grija pielita de pe pulpe si le-am pus la fiert. Cand s-au  fiert le-am lasat deoparte cateva minute apoi le-am prajit frumusel in ulei pana s-au rumenit bine pe toate partile. Le-am scos apoi intr-un vas si am calit ceapa in acelasi ulei timp de cateva minute, sa se inmoaie bine. Am adaugat pulpele de pui si le-am mai lasat pe foc vreo 2-3 minute sa se intrepatrunda aromele. 

 

 Intre timp sa nu stau degeaba am pregatit o oala in care am pus pastele la fiert. Am condimentat tot cu sare si boia de ardei, amestecand bine si luand cratita repejor de pe foc.


Cand pastele au fost fierte le-am racit putin sub jet de apa rece, le-am scurs de apa, le-am pus inapoi in oala si am turnat sosul de ceapa si pulpele deasupra. Am amestecat bine totul si am poftit la masa. Puiul prajit si ceapa caramelizata au fost absolut delicioase! :D Sa aveti pofta!

 

2 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Pozele sunt super! Ideea in sine e super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Într-adevăr, cele mai gustoase paste, rapide. Doar că pulpele nu trebuiesc fierte înainte pentru că îi scade din aroma/gust fierberea.

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!