joi, 16 februarie 2012

Rulouri cu ciocolata



Daca vreti sa faceti acasa ceva pt micul dejun, niste rulouri cu ciocolata merg mana in mana cu o cana mare de cafea cu lapte. Mai simplu de atat nu se poate. In maxim 20 de minute le puteti servi calde si va puteti bucura de textura pufoasa si crocanta.

Ingrediente (4 buc) :  o foaie de placinta (foietaj) 250 gr, 1 ou, 1 lingurita de unt, 1 ciocolata de 100 gr

Preparare : am intins pe masa foaia de placinta, am taiat-o in 4 parti egale, apoi am uns toate bucatile cu untul topit pe baie de aburi


Pe fiecare bucata am asezat 4 cubulete de ciocolata (puteti pune si mai putine, 2-3 de ex, dar mie imi place muuuult asa ca am exagerat un pic :-D si am rulat fiecare bucata sigiland bine marginile.


Am pus rulourile obtinute in tava tapetata dinainte cu hartie de copt, le-am uns bine cu ou pe fiecare si le-am bagat la cuptor ( preincalzit) pt 15 min la 200 grade.


Iata ce a iesit! Yummy! :-D Sunt grozav de bune, si foarte simplu de facut! Sa aveti pofta!


2 comentarii:

  1. Azi fac! Deseara! Ma duc sa-mi iau toate cele si abia astept sa fac. Sper sa imi iasa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Le-am vazut! Ti-au iesit suuuuper bine!!! ma bucur tare mult ca le-ai facut si ti-a placut reteta! :-D Abia astept sa faci jeleul!

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!