vineri, 3 februarie 2012

Supa de pui cu taietei


Frigul de afara m-a dus cu gandul la o supa fierbinte savurata pe indelete la caldurica. Si fiindca aveam niste pulpe de pui prin frigider m-am apucat sa fac o supa de pui asa cum o face mama la Maramures. Cand eram acasa era un fel nelipsit de la masa aproape in fiecare Duminica.Nu e greu de facut si e foarte consistenta.

Ingrediente : 6 pulpe de pui potrivite( fara pielita), 2 morcovi, 1 ceapa, 1 radacina de telina ( eu am avut doar frunzele si tulpina), 1 lingurita piper boabe, 1 lingurita de sare, 250 gr taietei, cateva frunze de patrunjel 

Preparare: Am pus toate ingredientele ( inafara de taietei si patrunjel) intr-o oala cu apa si le-am lasat pe aragaz la foc mic vreo 30 min.


Din cand in cand am luat spuma de deasupra cu o lingura pentru a evita sa se tulbure zeama. Cand s-au fiert pulpele am scos legumele din supa pastrand numai morcovii si carnea, (restul le-am dat la o parte pt ca nu  mai sunt de folos de acum incolo).


 Intre timp am pregatit taiteii : i-am fiert in apa cu putina sare si i-am racit apoi sub jet de apa rece. Am strecurat bine supa ca sa fie cat mai limpede, adaugand apoi morcovii taiati rondele, carnea rupta de pe os in bucatele mici si la urma taieteii storsi bine de apa. Nu mi-a ramas decat sa gust de sare (am mai pus o lingurita buna) si sa adaug niste patrunjel taiat marunt, marunt. Cam asta a fost tot! Sa aveti pofta! Data viitoare o sa va povestesc despre o ciorba de pui de te lingi pe degete! :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!