marți, 28 februarie 2012

Ratatouille la cuptor


Daca sunteti fan legume, sigur o sa va placa ce o sa vedeti aici. Puteti sa serviti ca atare sau ca o garnitura. Pentru cei care tin post este un mod sanatos de a manca legumele preferate fara ca acestea sa-si piarda proprietatile nutritive.

Ingrediente: nu exista limite, puteti folosi toate legumele preferae, in cantitatile dorite, eu am pus: 2 dovlecei, 1 vanata, 3-4 cartofi, 1 ardei rosu, 1 ardei galben, 1 ceapa rosie, 2-3 morcovi, sare, piper, ulei de masline.

Preparare : am taiat toate legumele fasii subtiri de aceeasi dimensiune, le-am pus intr-un vas termorezistent, am turnat deasupra ulei de masline,





 am condimentat cu sare si piper,



 
am amestecat bine sa se distribuie uleiul peste tot si am bagat la cuptor(preincalzit) 15 minute la 200 grade apoi alte 35 minute la 180 grade.


 

Gata! O multitudine de arome si culori in dar cateva minute! Sa aveti pofta!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!