joi, 2 februarie 2012

Aranciata home made

Zilele trecute am cumparat niste portocale zemoase si dulci, asa ca m-am gandit ca ar fi buna o bautura home made ca sa asimilam pe cale naturala niste Vitamina C impotriva racelii. Asa ca am urmat niste pasi simpli si a iesit un suc pe care l-am savurat cu mareee placere.

Ingrediente: 5 portocale, 2-3 lamai, 1l apa naturala, 200 gr zahar

Preparare:  Am pus intr-o cratita 300 ml de apa rece la care am adaugat zaharul. Am lasat sa fiarba pana am obtinut un sirop bine inchegat, am luat vasul de pe foc si l-am lasat sa se raceasca.


M-am apucat sa storc portocalele si lamaile iar pt ca am vrut sa obtin un suc fara reziduuri de fructe am strecurat totul printr-o sita deasa.
  

Cand siropul s-a racit l-am turnat peste sucul de portocale si am adaugat apa plata la ochi  in functie de cat de concentrat am vrut sa fie sucul final. L-am pus bine merci la frigider intr-o sticla inchisa ermetic pentru a nu-si pierde prospetimea. E bine sa fie consumat in cel mult trei zile, pt ca dupa aceea fermenteaza si nu mai este bun. La mine n-a mai ajuns ziua de maine ca s-a baut pe nerasuflate..la ce sete aveam!!! :-) Sa aveti pofta!

2 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!