vineri, 17 februarie 2012

Omleta zdravana din Maramu'- sau "ratuta cu carnat si ceapa" :-D


Azi dimineata ne-am trezit destul de tarziu, dar am reusit repede sa ne mobilizam pentru un mic dejun consistent. Cum aveam niste carnat proaspat afumat adus de la Budesti, am facut rapid o omleta zdravana ca la Maramu'. Am si uitat de cafea pe ziua de azi! :-D

Ingrediente: 8 oua, 1 ceapa mare, carnat la discretie

Preparare: Am taiat ceapa feliute subtiri, carnatul la fel si le-am pus pe foc intr-o tigaie cu putin ulei. In timp ce se calea ceapa si carnatul am batut bine ouale condimentand cu sare si piper.



Cand s-au calit bine toate in tigaie, am turnat ouale batute



 si am amestecat de cateva ori. Ati vazut ce repede am terminat?!




Ar fi mers foarte bine si o mamaliguta, dar baietii n-au mai avut rabdare sa astepte, am servit doar cu muraturi si multa voie buna. Sa aveti pofta!

6 comentarii:

  1. si eu asta am facut azi :D delicios :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaaa..si foarte rapid de facut, unde mai pui ca se satura toata familia! Pana diseara nu mai primesc nimic! .-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai de cand nu am mai mancat...numa bine mi-ai facut pofta ;)) ma duc sa scot si eu carnat de Budesti din afumatoare ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Noh exact asta era impactul ce speram sa-l faca omleta mea! :-D Carnatul de Budesti e musai ingredientul principal! :-D Spor la treaba si pofta buna Oana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ''Multam fain'' ;)) a fost chiar foarte buna eu pana acum nu obisnuiam sa pun ceapa cand o auzeam pe mama buna ii ziceam sa ma lase cu ceapa ei :))

      Ștergere
    2. Ceapa e foarte buna cand se inmoaie, se caramelizeaza si e grozava!!! noi punem mereu ceapa in omleta..de fapt aproape la orice mancare o folosesc! Stia bunica ce stia! :-D

      Ștergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!