sâmbătă, 25 februarie 2012

Biscuiti cu cocos



Daca aveti pofta de ceva dulce si nu aveti prea mult timp la dispozitie, acesti bscuitii sunt exact ce va trebuie. In cateva minute sunt gata de a fi serviti in orice imprejurare. Cu adevarat deliciosi si foarte economici.

Ingrediente: 3 albusuri, 170 gr zahar pudra, 200 gr nuca de cocos

Preparare: am batut albusurile spuma, am adaugat zaharul pudra in doua transe, apoi am pus si nuca de cocos amestecand bine totul cu mana.





Am format apoi biscuitii punand cate o jumatate de lingura din compozitie intr-o tava cu hartie de copt avand grija sa las putin spatiu intre ei. Am baga apoi tava la cuptor (preincalzit) pt 10-15 min la 180 grade pana s-au rumenit putin.






Gata, asta a fost tot! V-am spus doar ca e simplu si rapid de facut! Mie mi-a iesit doua tavi de cate 24 de bucati. Puteti sa-i pastrati intr-un contenitor inchis pt cateva zile...asta daca nu dispar in ziua respectiva! :-D Sa aveti pofta!





Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!