sâmbătă, 25 februarie 2012

Panna cotta cu fructe de padure

Panna cotta este unul dintre deserturile mele preferate. Este ideal pentru cei mari dar si adorat de cei mici. Azi toata lumea a asteptat cu gura cascata sa se raceasca minunatia de la frigider. Iar cand a expirat timpul au dat navala, abia am reusit sa-mi salvez portia ca sa pot sa v-o arat si voua in varianta finala. :-D

Ingrediente: 500 ml frisca lichida, 3 floi gelatina( puteti folosi si gelatina praf), (6 gr), 1 pastaie de vanilie (daca nu gasiti puteti pune si esenta de vanilie, dar nu e asa aromata), 150 gr zahar pudra.

Preparare: mai intai am pus gelatina intr-un vas cu apa rece la inmuiat pt 10 minute. Am crestat pastaia de vanilie pe lungime, am  turnat intr-o cratita frisca lichida,am pus pastaia de vanilie si zaharul pudra.




 Am lasat la foc mic cateva minute amestecand continuu, avand grija sa nu fiarba. Am scos pastaia de vanilie, am oprit focul apoi am adaugat gelatina maruntita amestecand pana se dizolva de tot. Am turnat apoi continutul in forme (daca folositi gelatina foi strecurati inainte de a turna in foi pt a elimina eventualele ramasite de gelatina netopita bine).




Le-am bagat la frigider pentru cel putin 5-6 ore. Ideal ar fi sa le faceti seara si sa le lasati la rece pana dimineata pentru un rezultat foarte bun...daca va puteti stapani pofta! :-D Pentru a le scoate mai usor din forme, tineti-le putin in apa fierbinte inainte, nu prea mult sa nu se topeasca. Eu am ornat cu topping de fructe de padure si fructe de padure, puteti folosi orice sirop va place. Sa aveti pofta!




2 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!