joi, 9 februarie 2012

Paste cu ton, capperi si masline


Cand nu mai stiu ce sa fac de mancare pastele sunt cele care salveaza intotdeauna situatia! Rapid de facut, consistente si se pot servi sub orice forma, in orice combinatie. Daca va place pestele, iata o combinatie cu ton.

Ingrediente: 3 conserve de 80 gr ton in ulei, 350 gr spaghetti, 200 gr masline verzi (sau negre),2-3 lg capperi, cateva lg ulei de masline, 3 graunte usturoi, cateva frunze de patrunjel.

Preparare: pentru inceput am pus pastele la fiert intr-o oala cu apa, un strop de ulei de masline si 1 lingurita de sare. Am taiat rondele maslinele (in comert se gasesc gata taiate daca vreti) si m-am apucat sa pregatesc sosul cu ton.


 Am pus tonul din conserva (cu tot cu ulei) intr-o tigaie si l-am lasat putin sa se inmoaie la foc mic, stropind deasupra niste ulei de masline.


Am adaugat maslinele taiate, am lasat 1 minut apoi am pus si capperi amestecand totul sa se intrepatrunda bine aromele.


 La sfarsit am mai pus usturoiul taiat marunt si patrunjelul tocat.


Am adaugat si putin piper apoi m-am apucat de scurs pastele. Am turnat apoi sosul obtinut peste paste, le-am amestecat frumusel si de aici direct in farfurie!


A fost musai sa mai stropesc niste ulei de masline deasupra apoi am fost gata de atac! :-D Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!