joi, 16 februarie 2012

Saleuri cu salam si branza



Un aperitiv simplu si de mare efect! Baietii l-au apreciat foarte mult, mai ales acompaniat de o bericica si un film bun! :-D Haideti sa vedeti cum l-am facut!

Ingrediente : o foaie de placinta (foietaj) 250 gr, 1 ou, 2 linguri parmezan ras, 3-4 felii grosute de salam, 4-5 linguri de mozzarella fasii subtiri (puteti folosi orice fel de branza razuita pe razatoarea mare)

Preparare:  pentru inceput am batut bine oul si am taiat cubulete mici salamul, am intins foaia de placinta pe masa, am uns-o bine cu ou (aici m-a ajutat David) :-D 


apoi am presarat parmezan pe toata suprafata foii. Salamul l-am distribuit doar pe jumatatea de jos, la fel si mozzarella.


Am rulat apoi jumatatea de sus peste cea cu salam si mozzarela, niveland bine cu un cilindru de lemn ca sa se lipeasca bine jumatatile.


Aluatul obtinut l-am taiat fasii lungi, am taiat si fasiile in doua apoi fiecare bucata am rasucit-o in spirala si am pus-o intr-o tava tapetata dinainte cu hartie de copt. Cand am terminat cu toate le-am uns bine cu ou


si le-am bagat la cuptor (preincalzit) cam 15 minute la 200 grade. Le-am servit imediat ce le-am scos din cuptor, dar au folt la fel de bune si dupa ce s-au racit. Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!