sâmbătă, 18 februarie 2012

Shaorma de pui home made



A sosit momentul sa va spun si despre shaorma mea facuta acasa. O bunatate pe care o puteti prepara dupa bunul plac, puteti pune tot ce va place si cat va place. Iata varianta facuta de mine in seara asta.

Ingrediente: 6 lipii libaneze (data viitoare o sa va dau si reteta mea pt lipii facute acasa, azi am folosit ce am gasit in comert din lipsa de timp), 400 gr piept de pui, 4 cartofi medii, 1 ardei rosu, 1/2 ceapa rosie, 3-4 castraveti murati, 1/2 varza alba, maioneza din 2-3 oua (sau folositi de cumparat), putin ketchup picant, sare, piper,boia dulce de ardei, boia iute de ardei, usturoi granulat, 1 graunte de usturoi

Preparare: inainte de toate m-am ocupat de carne - am taiat pieptul de pui bucati mici, l-am condimentat bine cu sare, piper, usturoi granulat, boia dulce si boia iute de ardei (daca vreti sa fie putin picanta). Am amestecat bine totul apoi am pus carnea la prajit intr-o cratita cu ulei incins.


Am lasat carnea pana s-a rumenit bine, apoi am pus un graunte de usturoi taiat marunt, pt mai multa savoare si am stins focul. Imediat am curatat cartofii, i-am taiat si i-am pus la prajit.


Apoi am taiat fasii lungi ardeiul, castravetii murati, ceapa rosie si varza. Am facut maioneza si am amestecat-o cu varza. Am pregatit apoi lipiile: le-am pus in tigaia incinsa fara ulei cate un minut pe fiecare parte sa se inmoaie. 


Avand totul pregatit am inceput sa compun shaorma. Am pus lipia pe o farfurie, am asezat deasupra un strat de carne, cateva feliute de ardei, niste ceapa rosie, 


 un strat de castraveti murati, un strat de cartofi, putin ketchup picant


si deasupra un strat zdravan de varza cu maioneza! Am inchis marginile si am pus la mijloc o scobitoare ca sa tina legata compozitia. Mie mi-au iesit 6 bucati din toate ingredientele (spre bucuria baietilor) :-D. E cu adevarat delicioasa! Trebuie sa o incercati! Sa aveti pofta!


2 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!