luni, 20 februarie 2012

Costite de porc marinate la cuptor



In onoarea celor 1000 de vizualizari (pt care va multumesc inca o data tuturor) ieri am pregatit niste costite de porc la cuptor! Rumenite bine si suculente, au fost pranzul ideal pt o duminica de iarna!
Iata ce si cum!


Ingrediente: 1 kg costite de porc, pt.marinata: sare, piper,boia de ardei dulce, boia de ardei iute, usturoi granulat, 1 lingurita mustar, 1 lingurita miere de albine



piper, mierea de albine si o lingurita de mustar. Cateodata mai pun si putin rozmarin, de data asta am facut fara.


Am amestecat bine totul cu o lingura, am uns bine fiecare costita cu sosul rezultat astfel incat mustarul, (neomogenizat perfect in sos) sa intre bine in carne. Le-am aranjat apoi frumos intr-un vas termorezistent, iar pe deasupra am turnat sosul ramas dupa imbibarea fiecarei costite.


 Am acoperit vasul cu folie si l-am bagat la frigider vreo doua ore sa se marineze bine carnea. Am preincalzit cuptorul la 200 grade, am luat jos folia si am bagat vasul la cuptor,pana s-au rumenit bine costitele.


 Am acompaniat carnita cu o mamaliguta (vartoasa de data asta) si o salata de verdeturi si legume. Mmmm.. un miros exceptional! Carnea ramane frageda si aromata, iar gustul intrece toate asteptarile! Sa aveti pofta!

2 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!