luni, 27 februarie 2012

Tocanita de legume cu ciuperci si orez



Fiindca a inceput postul, azi am facut o tocanita de legume de toata frumusetea! Chiar daca tinem post putem sa ne bucuram de o masa copioasa si sanatoasa in acelasi timp. Multe legume, niste ciuperci, putin orez si gata cina pe astazi! :-D

Ingrediente: 2 cepe potrivite, 2 ardei, 2 morcovi, 2 dovlecei, 2 vinete, 2 rosii, o conserva de ciuperci (300 gr), 2 cani de orez, sare, piper, 3 linguri bulion, 1 lingurita condiment pt mancare (facut acasa), 2 lingurite de sare, ulei de floarea soarelui. 

Preparare: am pus rosiile in apa fierbinte pt 2-3 minute ca sa le pot decoji mai usor




 am taiat cubulete cepele, ardeii, morcovii, vinetele si dovleceii, ciupercile si rosiile decojite.




Intr-o oala cu ulei incins am pus la calit ceapa, morcovul, ardeii si ciupercile. Am lasat cateva minute sa se inmoaie putin legumele si am condimentat cu sare si piper.




Am mai pus o lingurita de condiment (facut de mama :-D), 3 linguri de bulion, vinetele, dovleceii si rosiile.




Am mai lasat un minut pe foc amestecand bine, apoi am pus apa sa fie la nivelul legumelor, (sa nu treaca peste ele), am adaugat o lingurita de sare si am amestecat totul bine.




Am lasat sa fiarba pana cand morcovul a fost aproape fiert, apoi am spalat bine orezul cu apa rece (in repetate randuri pana apa ramane limpede) si l-am turnat in oala peste legume (daca mai trebuie adaugati putina apa). Am amestecat din cand in cand sa nu se lege si am lasat pe foc pana cand orezul s-a fiert. La sfarsit am luat de pe foc si am adaugat o mana buna de patrunjel tocat.




Mmmmmm...asa sa tot postesti! :-D Este o mancare foarte consistenta si la indemana oricui. Sa aveti pofta!








4 comentarii:

  1. Si eu am facut intr-o seaa pentru turisti dar fara orez. Asa bune au fost toate legumele audnate si asa frumos aratau-multe culori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am pus orez sa fie mai consistenta! :D Băieții au apreciat mult asta! Oricum iese foarte buna combinatia cu legume asortate..plus ciuperci..yummy ! :D

      Ștergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!