miercuri, 17 aprilie 2013

Crochete de cartofi cu marar




Crochete de cartofi cu marar..una din retetele preferate de toata familia cand vine vorba de o zi de post. Sunt atat de bune ca nu vor apuca sa se raceasca. Mararul le da un plus de savoare iar pesmetul le ofera partea crocanta, sunt delicioase...fara sa mai lungim vorba! :-D

Ingrediente: 9 cartofi medii (eu am avut rosii), sare, piper, o legatura de marar, 100 gr pesmet.

Preparare: am pus cartofii la fiert intr-o oala cu apa si sare, i-am curatat de coaja, i-am pasat cu furculita si am condimentat cu sare (dupa gust )
am adaugat si mararul tocat apoi am piperat bine. Gustati dupa ce amestecati totul si condimentati dupa cum va place. Am luat cu mana putin aluat si am format o chiftea, am dat-o prin pesmet apoi am modelat-o cu degetele pana a capatat forma unei crochete (dreptunghiulara), nu le-am facut prea lungi pentru ca la copt se sparg.

Le-am prajit in ulei incins si le-am intors pe toate partile pana s-au rumenit bine ( sa folositi o lingura de lemn plata sau o spatula de silicon cand le intoarceti si le scoateti sa nu se rupa). Le-am scos pe un servetel de hartie ca sa se scurga uleiul in exces. Sunt la fel de bune calde sau reci.
Va spun ca trebuie sa le incercati neaparat,n-au cum sa nu va placa!
 Sa aveti pofta!:-D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!