marți, 6 martie 2012

Spaghetti aglio olio peperoncino (usturoi, ulei, ardei iute)


Pastele sunt intotdeauna un mijloc rapid de a pregati o masa copioasa! Italienii stiu asta mai bine ca oricine. Cu 4 ingrediente e gata pranzul sau cina! E bine de stiut, mai ales pe timp de criza! :-D Reteta asta este pentru cei carora le place mancarea picanta. O sa vedeti ca mai simplu de atat nu se poate!

Ingrediente: 2 graunte de usturoi, 2-3 ardei iuti uscati, 5 lingri de ulei de masline, 300 gr spaghetti.

Preparare : am tocat marunt ardeii iuti si am pisat usturoiul. Am pus uleiul de masline intr-o tigaie pe foc, iar cand s-a incins am pus usturoiul si ardeiul iute la calit. L-am lasat pana s-au inchegat bine aromele, avand grija sa nu ard usturoiul apoi am stins focul.


Am pus pastele la fiert intr-o oala cu apa, sare si putin ulei de masline. Cand s-au fiert le-am scurs de apa si le-am turnat in tigaie peste uleiul pregatit inainte. Am amestecat bine totul si am servit repejor. Puteti pune si niste patrunjel tocat daca va place. Sa aveti pofta!

3 comentarii:

  1. OOO, paste... Lucian le-a vazut prima data. Deja se gandea pe maine sa isi cumpere ardeii iuti:-p. Ar manca paste dimineata, la pranz si seara:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa..si la noi sotul era cel care gatea paste de obicei..pana am invatat meserie!:-D Lasa ca o sa mai pun retete cu paste! Maine de exemplu poate fac paste cu rosii cherry si rucola..de post iarasi! :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ca maine e Miercuri.Eu nu am prea fost "prietena" cu ele, dar Lucian face des la noi si de atunci m-am obisnuit:D

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!