miercuri, 7 martie 2012

Biscuiti cu castane si alune de padure


O noua z, o noua reteta! Si pentru ca cerintele pentru ceva dulce de post sunt in top iata o idee grozava. Dupa cum arata cred ca toata lumea ar putea tine post! :-D Iata ce si cum!

Ingrediente: 210 gr faina de castane, 90 gr faina 00, 20 gr cacao, 120 ml lapte de soia (eu am pus 100 ml cu gust de vanilie si 20 ml cu gust de cacao-puteti folosi si lapte de soia simplu), 80 gr margarina, 100 gr zahar, 1 plic praf de copt (16 gr). Pt decorare : 30 gr alune de padure maruntite (le puteti inlocui cu nuci sau migdale), 90 gr ciocolata neagra.

Preparare: am pus intr-un vas faina de castane apoi am amestecat-o cu faina 00 si cu praful de cacao.


Am mixat cu o lingura de lemn margarina cu zaharul pana am obtinut o consistenta cremoasa. Am turnat apoi amestecul de faina si apoi laptele de soia.


Am framantat bine totul, am adaugat praful de copt si am framantat inca doua minute, pana s-a incorporat bine totul. Aluatul obtinut l-am invelit in folie transparenta si l-am pus la frigider pt 40 minute.


Cand a expirat timpul, l-am asezat pe planul de lucru si l-am nivelat pana am obtinut o foaie destul de subtire. Am taiat fasii lungi, apoi barete de 5-6 cm lungime pe care le-am asezat intr-o tava tapetata cu hartie de copt.


Am bagat apoi tava la cuptor (preincalzit) timp de 15 minute la 180 grade. Am scos apoi tava, am lasat cam 5 minute sa se raceasca putin biscuitii, timp in care am topit ciocolata pe baie de aburi. Puteti decora biscuitii in mai multe feluri  depinde cat de mult va place ciocolata.


 Eu am decorat in 3 feluri : jumatatea unui biscuite am trecut-o prin ciocolata, apoi prin alunele maruntite ; am trecut prin ciocolata tot biscuitele, iar la mijloc am pus putine alune; am lasat biscuitii doar cu ciocolata, fara sa-i mai trec prin alune. Pe toti i-am asezat  pe o hartie de copt si am asteptat sa se intareasca ciocolata.


 Asta a fost tot! Orice varianta veti alege gustul este exceptional! Cine a zis ca e greu sa postesti?! :-D  Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!