sâmbătă, 3 martie 2012

Bruschette light



Azi dimineata, in timp ce cartofii in crusta de malai erau la cuptor, m-am rasfatat cu niste bruschette facute in 5 minute si mancate intr-o clipita! :-D Aperitiv, mic dejun, gustare dintre mese, spune-ti-i cum vreti dar este de-a dreptul apetisant.
Azi le-am facut ceva mai "light" ca n-am avut rabdare, dar data viitoare o sa va spun si varianta cu masline negre si mozzarella..mmm o adevarata nebunie, deja imi ploua in gura! :-D

Ingrediente: 2 felii de paine taiate rustic (mai grosute), 1 graunte de usturoi, 8 rosii cherry, ulei de masline, un praf de sare, cateva frunze de busuioc.

Preparare: am taiat rosiile cherry in bucati mai mici, le-am amestecat cu frunzele de busuioc tocate marunt si le-am presarat cu putina sare. Intr-o tigaie fara ulei am pus la prajit feliile de paine.


Le-am intors pe ambele parti sa se rumeneasca bine, le-am uns cu usturoi, deasupra am pus cate o lingura buna de rosii cu busuioc pe care le-am stropit cu ulei de masline.


Gata! Rapid, iefin si suuuper bun! Sa aveti pofta!

Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!