joi, 29 martie 2012

Chec de post cu fructe de pădure


Reteta aceasta este de pe site-ul Laurei Adamache. Am adaptat-o puțin in baza mai multor circumstante si iată ce a ieșit : o prajitura de post foarte gustoasa si ușor de preparat.

Ingrediente : 100 gr amidon, 200 gr faina 00, 1 vârf de cuțit de sare, 1 plic praf de copt ( 16 gr), 120 ml ulei de masline, 130 gr zahăr, 100 gr fructe de pădure congelate.

Preparare: am amestecat într-un bol faina cu amidonul si praful de copt. Într-un alt vas am amestecat uleiul de masline cu zaharul pana am obținut o consistenta omogena, am pus laptele de soia apoi am incorporat faina cernuta printr-o sita in câteva transe. 



La sfârșit am adăugat fructele de pădure congelate, amestecand încet. Am turnat amestecul într-o tava de chec tapetata cu hârtie de copt si insa cu putina margarina. Am băgat tava la cuptor ( preincalzit) la 180 grade aproximativ 45 minute. Faceți proba cu scobitoarea-introduceti o scobitoare in mijloc, dacă nu se lipeste e gata!



 L-am lăsat sa se raceasca puțin, l-am pudrat cu zahăr si am servit feliute de chec cu lapte de soia. A fost la fel de bun si a doua zi la mic dejun însoțit de o cafeluta.


Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!