miercuri, 21 martie 2012

Tortilla de cartofi


Vreți un mic dejun consistent? Iată o varianta interesantă- cu ingrediente simple si la îndemâna fiecăruia obtineti o mâncare senzationala in câteva minute.

Ingrediente: 3 cartofi mari, 1 ceapa, 1 ardei roșu, 6 oua, 80 gr brânză Philadelphia, câteva frunze de patrunjel, sare, piper, ulei de floarea soarelui.

Preparare: am pus pe foc într-o oala apa cu sare si am lăsat sa fiarba. Între timp am curatat cartofii si i-am tăiat felii subtiri. Când a fiert apa, i-am pus in oala si i-am lăsat cam 2 minute, i-am scos si i-am lăsat deoparte.


 Am tăiat ceapa felii subtiri si ardeiul cubulete. Am pus ardeiul la calit într-o tigaie cu puțin ulei, am lăsat puțin pe foc apoi am adăugat ceapa.


 Când s-au inmuiat puțin am adăugat cartofii si am mai lăsat pe foc cam 4 minute, dupa care am turnat totul într-o tava tapetata cu hârtie de copt.


Am bătut ouăle bine, am adăugat branza Philadelphia, sare, piper si patrunjel amestecand bine totul.


 Am turnat amestecul in tava peste cartofi si am băgat tava la cuptor (preincalzit) la 190 grade pentru 25 minute. Am scos de la cuptor tava, am lăsat sa se raceasca puțin apoi am tăiat bucati si am mâncat pe nerasuflate.


Sa aveți pofta!

3 comentarii:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!