vineri, 23 martie 2012

Mâncare de fasole


Cum suntem încă in Postul Pastelui, uite încă o mancare simpla si la îndemâna oricui pentru zilele de post.

Ingrediente: 1 kg fasole boabe, 1 morcov mare, 1 ardei roșu, 1 ceapa, sare, piper, suc de roșii, ulei de floarea soarelui.

Preparare: am pus fasolea la inmuiat într-un vas cu apa rece si am lăsat-o de seara pana dimineața,am pus-o la fiert, apoi am lăsat-o sa se odihneasca in strecuratoare. Am tăiat ceapa, morcovul si ardeiul cubulete, le-am pus la calit într-o oala cu puțin ulei, am pus o lingurita de condiment cu ardei, roșii si patrunjel, sare,


 piper si suc de roșii. Am mai lăsat puțin pe foc, am adăugat cam 3 l de apa si am lăsat sa fiarba toate legumele cam 30 minute.


 Am pus fasolea in oala si am mai lăsat pe foc încă 10 minute. Într-un vas am amestecat o lingura de faina cu putina supa din oala si am turnat-o peste fasole.


 Am amestecat bine, am mai lăsat puțin sa fiarba apoi am închis focul. Am adăugat niște patrunjel tocat in oala si gata mâncarea mea de fasole. Am servit-o cu o salata de ceapa zdrobita cu ulei si otet si cu pâine proaspata de casa! Ieftin si bun! Sa aveți pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!