marți, 26 noiembrie 2013

Prajitura pufoasa cu portocale



O alta prajitura pe care am facut-o pentru targul de prajituri a fost una simpla, cu putine ingrediente si gata in cateva minute. Dar gustul....mmmm...e atat de pufoasa si delicata ca o veti adora cu siguranta! Iar gustul de portocale este senzational! 

Ingrediente: 2 oua, 160 gr zahar, coaja rasa de la 1 portocala, coaja rasa de la o lamaie, 125 ml ulei de masline, 180 gr faina, 1/2 plic praf de copt, 60 ml lapte, 60 ml suc de portocale.

Preparare: intr-un castron am batut ouale cu zaharul pana am obtinut o consistenta spumoasa. Am adaugat coaja de portocala si lamaie, uleiul de masline


Apoi am pus faina (amestecata cu praful de copt) cernuta alternand-o cu laptele si sucul de portocale (eu am amestecat sucul de portocale cu laptele in graba, negandindu-ma pe moment la reactia dintre sucul acidulat si lapte.. :-D nu a afectat cu nimic rezultatul final dar voi sa nu faceti ca mine! ). Am amestecat bine toate ingredientele si am turnat aluatul obtinut in tava tapetata cu unt si faina (pe fundul tavii am pus o bucata de hartie de copt) si am bagat tava la cuptor (preincalzit) , la 180 de grade timp de 40-45 minute. Verificati cu o scobitoare daca e coapta bine.


 Am scos prajitura din cuptor si am lasat-o la racit pe un gratar apoi am pudrat-o cu zahar pudra. E atat e bunaaaaaaaa si pufoasa!!! Trebuie neaparat sa o incercati! Sa aveti pofta! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!