luni, 25 noiembrie 2013

Muffins cu pere-de post



Pentru targul de prajituri organizat de gradinita baietelului meu am facut si eu cate ceva, una dintre ontributiile mele au fost aceste muffin cu pere-de post, foarte usor de facut si cu putine ingrediente. S-au vandut imediat! :-D

Ingrediente: pt. 8 bucati- 45 gr zahar brun, 100 gr faina, 30 gr cacao, 1/2 lingurita praf e copt, 1 para (piure), 150 ml suc de pere (nectar cu pulpa), 30 ml ulei, bucati de ciocolata neagra (optional).

Preparare: intr-un castron am amestecat toate ingredientele seci ( zaharul, faina, praful de copt, cacaoa) iar in altul ingredientele lichide (sucul si para facuta piure si uleiul). Am unit compozitia din cele doua boluri amestecand cu o lingura de lemn sa se lege bine toate.



Am uns formele cu putin ulei apoi am turnat cate doua linguri de aluat in fiecare forma ( sa lasati cel putin 1 cm gol, sa nu umpleti formele pana sus, aluatul va creste la copt). Presarati cateva bucatele de ciocolata neagra in mijlocul fiecarei forme daca doriti.  Am bagat formele la cuptor (preincalzit) la 180 grade timp de 23-30 minute, faceti proba cu scobitoarea si veti stii cand sunt gata!


 Foarte simplu de facut, v-am zis eu! :-D 




Sunt pufoase, umede si ciocolatoase! Sa aveti pofta!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!