vineri, 15 noiembrie 2013

Mini strudele cu mere




Azi e prima zi din postul Craciunului, asa ca va propun ceva dulce de post, rapid de facut si absolut delicios! Niste mini strudele cu mere care va vor indulci ziua! 

Ingrediente : pt. 8 bucati- 2 linguri dulceata de piersici, 1 lingurita scortisoara, 1 lingura suc de lamaie, 2 mere, 120 gr zahar, 1 foaie de placinta dreptunghiulara.

Preparare: am curatat merele de coaja si de cotor si le-am taiat cubulete de aproximativ 1cm. Le-am pus intr-o oala cu zaharul, sucul de lamaie si scortisoara. Am lasat pe foc cateva minute sa se topeasca zaharul si sa se inmoaie putin merele (nu trebuie sa fie foarte moi) apoi am adaugat dulceata. 



Am amestecat sa se omogenizeze dulceata apoi am luat de pe foc. Am intins foaia de placinta pe masa de lucru ai am impartit-o in 8 patratele. In fiecare patratica am pus cate doua linguri din compozitia de mere,in partea de jos avand grija sa nu pun prea mult sirop ( atunci cand se vor coace lichidul va iesi afara). Cu o pensula muiata in sirop am uns toate marginile, 


apoi am rulat partea neumpluta peste mere si am sigilat marginile apasand usor de jur imprejur. Cu un cutit am facut cateva taieturi oblice si am uns cu sirop toata suprafata apoi am presarat niste zahar deasupra.


Am asezat toate bucatile intr-o tava pe hartie de copt si am bagat la cuptor la 220 grade timp de 12 minute.



Lasati sa se raceasca putin apoi puteti sa le serviti caldute, dar sunt la fel de bune si reci. 



Mmmm..se topesc in gura! Sa aveti pofta! :-D







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!