joi, 21 noiembrie 2013

Pink Hot Chocolate



Inca de ieri aveam pofta de o buna ciocolata calda. Azi n-am putut sa ma abtin si a fost musai sa fac ceva. La inceput m-am gandit la o ciocolata alba, cu miere si poate putina scortisoara..dar pe parcurs mi-am schimbat ideea deoarece am descoperit prin frigider niste sirop de zmeura..asa ca mi-a iesit roz! :-D Mi-a placut atat de mult incat m-am gandit sa impart cu voi aceasta bunatate. 

Ingrediente: 2 cani lapte, 90, 80 sau 100 gr ciocolata alba (puneti de care va place si cat va place), 1 lingura de miere de albine, 6 linguri sirop de zmeura (facut in casa).

Preparare: am pus laptele intr-o oala la foc mediu pana s-a incalzit bine, l-am luat de pe foc si am pus ciocolata alba amestecand pana s-a topit. Am pus si mierea de albine (gustati dupa ce amestecati ciocolata si daca vi se pare prea dulce puneti mai putina miere sau deloc) iar la sfarsit am pus 6 linguri sirop de zmeura ( puneti atata sirop pana obtineti culoarea dorita) si am amestecat bine totul.


 Am turnat ciocolata intr-o cana si am ornat cu frisca si inimioare de ciocolata alba. Puteti sa ornati cu orice altceva va place, o sa fie la fel de gustoasa..si trendy! :-D Numai buna pentru o seara de iarna cu prietenii la foc de soba! Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!