marți, 26 noiembrie 2013

Biscuiti cu portocale si nuci



Ieri dupa amiaza am experimentat o noua reteta de biscuiti de post si am fost foarte multumita de rezultat! :-D 

Ingrediente: 300 gr faina 00, 60 gr zahar brun, 30 gr cacao, 60 gr ciocolata neagra maruntita, 50 gr miez de nuca taiat bucati grosolane, 2 linguri ulei, 1/2 plic praf de copt, 170-180 gr suc de portocale (eu am stors doua portocale medii), 1-2 linguri miere de albine.

Preparare: am pus intr-un castron faina, zaharul, cacaoa, nuca si praful de copt, amestecandu-le bine cu o lingura de lemn. Am adaugat uleiul, sucul de portocale si mierea apoi am framantat cu mana sa se lege toate ingredientele. 

 Cand am obtinut un aluat compact am adaugat ciocolata maruntita (eu am taiat-o cu cutitul) si am mai framantat pana s-a amestecat bine. Am obtinut un aluat destul de lipicios. Am intins o foaie destul de subtire, pt ca asa biscuitii vor fi mai crocanti si am decupat biscuiti de diverse forme (cel mai bine arata cei rotunzi dupa coacere) ,



  i-am pus in tava pe hartie de copt si am bagat tava la cuptor (preincalzit) la 185 grade timp de 15-20 minute (daca sunt mai subtiri se coc mai repede, daca i-ati lasat mai grosi va fi nevoie de ceva timp in plus).


I-am lasat la racit si apoi i-am pus frumusel intr-o cutie de carton ca sa nu se usuce prea tare pana in ziua urmatoare..




doar ca n-au mai ajuns-o! :-D



Merg de minune serviti cu un pahar de ceai sau suc proaspat de portocale. Puteti sa-i ungeti cu dulceata si sa-i lipiti cate doi pentru ceva mai consistent, vor fi la fel de buni! 



Sa aveti pofta!



Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!