joi, 5 decembrie 2013

Muffin cu ou si bacon




Saptamana trecuta am postat pozele de la muffin cu ou si bacon pe pagina de facebook. Nu am reusit sa postez si reteta pentru ca am avut niste probleme cu internetul, asa ca astazi va spun ce si cum trebuie sa faceti sa obtineti aceste bunatati. Este modul cel mai sanatos de a gati oua cu bacon, sunt coapte la cuptor , fara pic de ulei dar raman crocante si moi in acelasi timp...o sa va revolutioneze micul dejun, cu siguranta! :-D Eu am facut doar doua de proba..dar imediat ce a gustst sotul, am facut bis si tris! :-D

Ingrediente: pt 2 muffin- 2 forme pt muffin in aluminiu, 2 oua, 4 felii de bacon (eu am gasit la LIDL foarte bun, dar fiind taiat foarte subtire am folosit cate doua felii la fiecare muffin ), sare si piper dupa gust.

Preparare: am pregatit baconul si ouale, am asezat baconul in formele de muffin de jur imprejur ( am folosit cate doua felii in fiecare forma pentru a forma un strat mai gros, sa nu iasa ouale la coacere ) si am pus cate un ou in mijloc.


Aveti grija ca stratul de bacon sa fie cu cativa cm mai inalt decat oul pentru ca la copt oul va creste in volum si va iesi peste bacon, alegeti forme de muffin mai mari, sau daca nu aveti bateti oul inainte de al pune in forme putand pune o cantitate mai mica. Aspectul nu va mai fi la fel (va fi un fel de omleta cu bacon) dar tot bune vor fi. Am bagat formele la cuptor si le-am copt la 200 grade pana cand s-a rumenit bine oul. 


Le-am scos din cuptor, am asteptat sa se raceasca putin , le-am scos din forme si presarat cu sare si piper, servindu-le calde.





Sunt absolut delicioase..crocante la exterior si super cremoase la interior! Sa aveti pofta! 







3 comentarii:

  1. Bacon am cumparat, oua am, deci trebuie sa ne apucam de treaba

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca sa imi zici cum ti-au iesit..si pt persoana anonima..da..era si este post dar cum nu toata lumea tine intreg postul trebuie sa ma conformez si eu, incercand sa-i impac pe toti cat pot de bine. Trebuie sa ma gandesc la toti cei care imi citesc blogul si nu doar la cei care tin post! Poate si acestia din urma vor dori sa faca reteta dupa ce se va termina postul..asa ca ideea si reteta ramane ! :-D O zi frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!