vineri, 13 decembrie 2013

Biscuiti fragezi cu crema de portocale





Daca poftiti la niste biscuiti fragezi cu o crema fina ati nimerit exact unde trebuie. Acesti biscuiti multumesc pe toata lumea, chiar daca tineti post va veti putea bucura cu siguranta de gustul parfumat si delicat.

Ingrediente -pt.aluat : 230 gr unt/margarina ( la temperatura camerei ), 270 gr faina, 135 gr zahar pudra, , 1 praf de sare, 1 lingurita esenta de portocale sau 2 linguri suc de portocale.
-pt.crema : 110 gr zahar, 25 gr amidon de porumb, 120 ml apa, 25 gr unt/margarina, 120 ml suc de portocale ( sucul de la 2 portocale medii ), coaja rasa de la 1 portocala.

Preparare: am incalzit cuptorul la 200 grade. Intr-un bol incapator am mixat untul/margarina cu zaharul pudra la viteza medie pana a devenit spumos. Am adaugat sucul de portocale ( sau esenta) si am mixat putin. Am incorporat faina cernuta putin cate putin si sarea. Aluatul fiind prea moale l-am acoperit cu o folie transparenta si l-am bagat la frigider 1-2 ore pana s-a intarit.


Din aluatul suficient de tare am format bilute, le-am pus in tava pe hartie de copt si le-am aplatizat putin cu dosul palmei.


Am bagat tava la cuptor timp de 8-10 minute pana cand s-au rumenit usor pe margine. Le-am scos din tava si le-am lasat pana s-au racit complet.



Pentru crema : am pus intr-o cratita toate ingredientele si le-am lasat la foc mediu pana s-a topit zaharul si untul si a inceput sa fiarba. Am lasat sa fiarba 1 minut apoi am luat cratita de pe foc si am lasat crema la racit cam 10-15 minute. Am umplut cate doi biscuiti cu crema si i-am presarat cu putin zahar pudra.




Sunt atat de buni si aromati ca nici n-o sa va dati seama ca sunt de post. 




Crema de portocale este delicata si suuuper parfumata! Sa aveti pofta! 








Un comentariu:

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!