duminică, 22 decembrie 2013

Raffaello - mai bun decat originalul!!!




Mai e putin pana la Craciun asa ca toata lumea face ultimele pregatiri. Daca ati ramas in pana de idei  bomboanele Raffaello sunt perfecte pentru a astepta colindatorii.Sunt mult mai ieftine decat cele din comert, usor de preparat si de mare efect pentru a va impresiona oaspetii. E cea mai apropiata reteta de original, garantat 100 % , pentru mine e chiar mai buna decat originalul.

Ingrediente: 50-55 bucati - 250 gr unt ( la temperatura camerei ), 150 gr zahar pudra, 200 gr lapte condensat ( sau lapte praf dar va schimba putin consistenta ,120 gr napolitane cu crema de vanilie, 200 gr nuca de cocos, 100 gr migdale intregi (50-55 buc ), nuca de cocos pt ornat ( 50-100 gr ).

Preparare: Intr-un castron am amestecat bine untul cu zaharul pudra pana am obtinut o consistenta spumoasa. Am adaugat laptele condensat si am amestecat putin apoi am adaugat nuca de cocos , am incorporat-o apoi am pus si napolitanele maruntite bine cu mana


Am obtinut o consistenta destul de umeda ( daca veti folosi lapte praf poate ca nu va avea aceeasi consistenta ). Am acoperit castronul cu o folie transparenta si l-am pus la frigider 1-2 ore pana cand s-a intarit amestecul.


Cand amestecul a fost suficient de tare pentru a forma bomboanele am luat cate o lingura si am format bomboanele, punand cate o migdala in fiecare bomboana. Le-am asezat pe o tava ,am bagat tava la frigider pana cand s-au intarit apoi le-am tavalit prin nuca de cocos. 


Le-am pastrat la frigider si le-am scos doar in momentul in care le-am servit pentru a-si mentine gustul crocant. 




Absolut delicioase! Trebuie neaparat sa le incercati, sigur nu va va parea rau! 
Sa aveti pofta! 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!