sâmbătă, 6 decembrie 2014

Mousse de ciocolata




Daca doriti un desert lejer pentru a incheia o masa copioasa , aceasta spuma de ciocolata este exact ceea ce trebuie. Este fina, aerata si se topeste in gura. Se transforma intr-un desert elegant si rafinat daca o serviti in cupe sau pahare inalte. Eu am servit-o anut trecut de Revelion si a avut mare succes. Se prepara in cateva minute si trebuiesc numai cateva ingrediente. Puteti sa folositi ciocolata neagra, cu lapte sau alba in functie de preferinta. O puteti orna cu frisca si topping de care doriti, va trebuie doar putina imaginatie.


Ingrediente: 200 gr ciocolata ( eu am folosit neagra, 55% cacao ), 40 gr unt, 4 oua, 2 lg zahar, frisca lichida pt ornat.

Preparare: am topit ciocolata pe baie de aburi si cand a fost aproape topita am adaugat untul si am amestecat pana s-a topit si untul.



Am batut albusurile spuma cu zaharul. In ciocolata lasata putin la racit am adaugat galbenusurile si le-am amestecat bine apoi am turnat si albusurile spuma in cateva transe amestecand incet, de sus in jos sa-si mentina consistenta obtinand o crema densa .


Am turnat crema in pahare si le-am bagat la frigider cel putin 2 ore sa se intareasca apoi am ornat cu frisca si bucatele de ciocolata. 


Rezultatul final va fi o spuma de ciocolata aerata care se topeste in gura. Absolut delicioasa si foarte light! 


Puteti sa ornati cu topping de caramel, va avea un gust si mai desavarsit!



Oricare varianta veti alege, sigur va va cuceri! Sa aveti pofta! ;D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!