miercuri, 19 noiembrie 2014

Cornulete de post cu dulceata de portocale



La inceput a fost dulceata... :-D Ca sa puteti profita din plin de gustul parfumat al dulcetii de portocale, va propun o reteta de cornulete de post simpla si la indemana oricui. E gata in cateva minute si aveti nevoie doar de doua ingrediente. Haideti sa vedem impreuna despre ce e vorba!


Ingrediente: 1 foaie rotunda de placinta sau foietaj de post (gasiti in comert ), 1 borcanel de dulceata de portocale ( evident puteti inlocui dulceata cu cea pe care o preferati daca nu aveti de portocale-desi e usor de facut acasa si merita osteneala :D , reteta o gasiti aici).

Preparare: am intins foaia pe masa de lucru si am impartit-o in 16 triunghiuri. Am pus mai bine jumatate de lingurita de dulceata in partea de sus a fiecarui triungi (aveti grija sa nu puneti prea multa dulceata pentru ca la coacere o sa iasa si o sa se arda, devenind amara ) si l-am rulat de la capatul mai gros spre cel mai subtire. Am pus cornuletele in tava pe hartie de copt  



si le-am bagat la cuptor (preincalzit ) la 200 grade timp de 15-20 minute  (uitati-va pe ambalajul foii de placinta sau foietaj folosit si urmariti instructiunile de coacere ) pana s-au rumenit.



Le-am pudrat cu zahar vanilat dupa ce s-au racit! 



Pot spune ca am facut bis si tris la cat sunt de bune! 




O reteta mai simpla nici ca se poate! Sa aveti pofta! :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!