marți, 27 noiembrie 2012

Chipsuri


Astazi toata lumea avea pofta de chipsuri dar nimeni nu avea chef sa mearga sa cumpere pt ca ploua foarte tare. Asa ca m-am gandit sa fac eu niste chipsuri ca sa impac pe toata lumea. Foarte simplu de facut si extrem de crocante.

Ingrediente: cativa cartofi, ulei de floarea soarelui, sare.

Preparare: am spalat cartofii si i-am taiat feliute rotunde cat am putut de subtiri si am sters feliile cu un prosop curat ca sa elimin din amidon.


Intr-o tigaie am pus la incalzit uleiul iar cand a fost suficient de fierbinte am pus cateva felii de cartof la prajit avand grija sa se rumeneasca bine pe toate partile. Nu puneti multi o data ca sa puteti sa-i intoarceti bine si sa nu se lipeasca. 


Cand au capatat o culoare aurie i-am scos cu o paleta si i-am asezat pe o hartie ca sa se absoarba uleiul. Aveti grija sa nu-i puneti unul peste altul ca uleiul sa se scurga pe hartie si nu pe ceilalti cartofi. 


Am presarat putina sare deasupra si am asteptat sa se raceasca. 


Yummy! Merg foarte bine cu un spritz sau o bericica si sunt gata in timp record ! :D Sa aveti pofta!

s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va place sau aveti ceva de spus? Lasati un comentariu! :-D Multumesc!